۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

قانون پاركينسون

۴ نظر:

  1. پس من میگم به جای انجام دادن این کار سریع بریم قانون نئو پارکینسون را تا کسی ثبت نکرده، ثبت کنیم...

    پاسخحذف
  2. این قانون وضعیت جالبی داره: شاید برای غربیها یک نقص محسوب بشه این قضیه، ولی برای ما ایرانیها نهایت عقلانی شدن فرآیند اینه که ظرف مدت مقرر به هدف مورد نظر برسه، زودترش پیشکش!
    قانونی که شما میخوای ثبت کنی آقای هنرمند، و نسخه های جدیدتر و جالبترش (افتتاح پروژه ای که اساساً روی کاغذ وجود داره و اینها) قبلا توسط بسیاری از ایرانیها ثبت شده.

    پاسخحذف
  3. همه با هم دست به دعا بر می‌داریم
    خدایا
    ما را از شر پارکینسون در امان بدار.
    بارالها
    ما را جزو نجات یافتگان از قانون پارکینسون قرار بده.
    خدایا پارکینسون و تمامی دیگر گمراهان علم مدیریت که از این قانون‌های الکی می‌گذارند محفوظ بدار.
    خداوندا قلب‌های ما را به هم نزدیکتر بگردان.
    پ.ن. من فقط می‌توانم اظهار شرمندگی کنم.
    امیدوارم که کار را تمام کنیم.

    پاسخحذف
  4. چرا شرمندگي رضا؟
    من اين مطلب طنز رو فقط به اين خاطر نوشتم كه يه تلنگري اول به خودم و بعد به بقيه دوستان زده باشم كه يه خورده كار رو جدي تر بگيرن.همين
    براي خودم كه فعلا جواب داده از ديشب شروع كردم.

    پاسخحذف