۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

قدر ارتباطاتمان را بدانیم

دوستان و همکلاسی‌های گرامی من
امروز هم‌اندیشی رادیو جوان بود و بنده به عنوان یکی از 5 پژوهشگر برتر شناخته شدم. جدای از لوح تقدیر سه سکه بهار آزادی هم هدیه گرفتم. اگر یادتان باشد این هم‌اندیشی را اولین بار محمد معماریان در همین بلاگ معرفی کرده بود و من دقیقا از همین کانال از وجود این برنامه با خبر شدم و با توجه به تجربه‌ای که در تولید پادکست داشتم روی موضوع پادکست کار کردم. شاید علاوه بر فعالیت‌های حاشیه‌ای این مقاله حدود 2 روز کامل از من وقت گرفت. این چند پیام دارد:
1.      هنوز جای کار فراوانی برای ما وجود دارد. موضوع‌های بکری هست که ما باید به سراغ آنها برویم. زمین‌هایی هست که ما باید شخم بزنیم.
2.      بایستی خودمان را بیشتر جدی بگیریم و از این شور جوانی بیشتر استفاده کنیم.
3.      کار تیمی و همکاری ما با یکدیگر نتایج شگفتی خواهد داشت. آن را دریابیم.
4.      علوه بر تقویت ارتباط با خودمان ارتباطمان با مجامع علمی را هم تقویت کنیم.
ممنون از محمد عزیز که این هم‌اندیشی را معرفی کرد و ممنون از همه شما.
پ.ن. مطمئنا مال دنیا اهمیت زیادی برای ما ندارد (هر چند بی‌اهمیت نیست؛ مخصوصا بعد هدفمندی یارانه‌ها) و هدف نهایی ما تحقیق و گسترش مرزهای دانش در حوزه تخصصی خودمان است. 

۵ نظر:

  1. آقا مبارکه ایشالا!
    ایول ایوله، ایول!
    رضا تاج سره، ایول!
    در ضمن، بنده به سهمی که شما در پیشرفت معنوی این مرز و بوم ایفا کرده اید غبطه میخورم. (خیر نبینه آدم دروغگو :دی)

    پاسخحذف
  2. قاسم سرافرازي۲۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۳۶

    بابا پژوهشگر برتر!
    ايشاللا تو همه مراحل زندگيت موفق باشي و خدا عزتت بده
    راستي شيريني هم فراموش نشه!

    پاسخحذف
  3. رضا جون مبارک باشه... ما شیرینی نمی خوایم، سکه هارو کی میاری تقسیم کنیم؟؟؟

    پاسخحذف
  4. درود
    قابلی نداره برادر
    اما من بیشتر خوشحال می‌شوم که شما را هم آن بالا ببینم.

    پاسخحذف
  5. ولی ما بیشتر خوشحال میشیم شما بری بالا، افتخار و ثوابش هم مال شما، سکه هاش رو بردار بیار. یالا. یالا، یالا.

    پاسخحذف