۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

کلاس زبان شنبه تشکیل نمی‌شود

درود
دوستان!
آقای دکتر منصوریان به من گفتند کلاس روز شنبه تشکیل نمی‌شود. برای امتحان هم تا همان مطالب جلسه پیش برای مطالعه کافی است.
اما کار کلاسی؛ ترجمه مقاله‌ها و اصل آنها را پرینت بگیرید و در روز امتحان به استاد تحویل بدهید. لطفا فایل ترجمه و اصل مقاله را هم به بنده تحویل بدهید تا آنها را روی یک CD رایت و در اختیار استاد قرار دهم.
و نحوه محاسبه نمره‌ها؛ 3 نمره ترجمه مقاله، 2 نمره کوئیزها، 1 نمره حضور و 14 نمره امتحان نهایی.
امتحان نهایی هم شامل این موارد است: ترجمه،درک مطلب، لغت، نگارش به زبان انگلیسی.
آقای دکتر از کوئیز‌ها راضی بودند و احتمالا 2 تا از نمره‌ها حذف شوند. گفتند مثل کوئیزها و قوت همیشگی مطالب را مرور کنیم.
در پایان این که استاد از دوره راضی بودند و گفتند دوره خوبی بود و برای همه ما آرزوی موفقیت کردند.
لطفا چند روز قبل امتحان به من یادآوری کنید روز امتحان را به استاد یادآوری کنم.

۴ نظر:

  1. استاد حدود ساعت 12 شب بهم زنگ زد گفت: زود به بجه ها اطلاع بده واز دوستانی که قصد رفتن به شهرستان داشتند و برنامشون بخاطر من بهم ریخت، از طرف من معذرت خواهی کن... ضمنا خیلی از بچه های کلاس تشکر کرد، ظاهرااز کوئیزها راضی به نظر می رسید. من هم به نمایندگی از کلاس خیلی از ایشون تشکر کردم.

    پاسخحذف
  2. سپاس از اطلاع رسانیتون خوشحالمون کردین البته بقیه رو نمی دو نم اصلاح می کنم خوشحال شدم.

    پاسخحذف