۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

بحث علمی

درود
این نوشته را حتما بخوایند.

۶ نظر:

  1. خیلی ازین ایده خوشم اومد میشه بیشتر درموردش بحپ کنیم؟

    پاسخحذف
  2. صحبت کنیم. پیشنهاد من این بود اگر بچه‌ها بخواهند از این جلسه ها ما هم داشته باشیم. این جوری تحت فشار قرار می گیریم و رشد می کنیم.

    پاسخحذف
  3. منم منظورم این بود که با بچه ها حرف بزنیم اینکار انجام بشه.ولی انگاریا ندیدن یا مایل نیستن؟!!!شایدم قضیه برمی گرده به حس برتر و فناوری برتر....اینکه بچه ها بیشتر تمایل به این دارند که حضوری درمورد این ایده ها صحبت بشه!!درهرحال منکه پایم.

    پاسخحذف
  4. درود
    این کامنتی که به نام من خورده متعلق به من نیست

    پاسخحذف
  5. کار جالب و خوبیه. بهتره در مورد موضوعاتش یک صحبتی بکنیم و به جمع بندی برسیم که خیلی از مسیر خارج نشیم.

    پاسخحذف
  6. من هم فکر میکنم کار خوبی باشه، اما انگار بعضی از دوستان تمایل ندارند، نمیدونم چرا؟؟؟

    پاسخحذف