۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

چند پیشنهاد برای افزایش همکاری

آقایان محمد معماریان و قاسم سرافرازی به دنبال این بودند که به نحوی همکاری و تعامل بین دانشجویان را بیشتر کنیم و از نیروی بالقوه موجود برای انجام کارهای علمی و تحقیقاتی استفاده کنند. من که حسابی خوشم آمده و پیشنهاد می کنم در این زمینه همفکری کنیم.
چند پیشنهاد؛
جلسه ای بگذاریم و در مورد نوع تعامل و همکاری ممکن حرف بزنیم.
پیشنهاد می کنم تمام یا حداقل بخشی از کارهای کلاسی مان را در بلاگ منتشر کنیم. باشد که هم دیگران استفاده کنند و هم با کمک همدیگر شاهد ارتقای دانش و مهارت هایمان باشیم.
خود من از همین هفته شروع به انتشار جزوه های کلاسی در بلاگ می کنم. این جوری فرایند آموزش پیوسته خواهد بود و همیشه.
در رابطه با موضوع های مرتبط با مدیریت رسانه و ارتباطات و مدیریت در بلاگ بحث کنیم.
این جلسه دوشنبه را هم پیشنهاد می کنم برویم. من که می روم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر